Translate

poniedziałek, 2 września 2013

Seriale a origami: Prison Break

Jeśliby przeprowadzić ankietę i zapytać ludzi, czy kojarzą serial/film, w którym wykorzystano motyw origami, to większość odpowie Prison Break. Michael Scofield już będąc w więzieniu wykonuje z papieru kilkakrotnie żurawia/łabędzia (wg mnie bardziej przypomina to kaczkę) origami. 

 

"Po śmierci mamy nie mogłem zasnąć, bo nie wiedziałem gdzie jesteś, ale zawsze przy łóżku zostawiałeś papierowego żurawia. Nie wiedziałem co to znaczy, ale domyślałem się, że nade mną czuwałeś. Tak czy owak sprawdziłem to: Żuraw symbolizuje więź rodzinną, to, że ktoś ma Cię na oku, ale teraz ja się Tobą zaopiekuje."
 Michael Scofield, sezon 1, odc. 16 Brother's Keeper




Po wykonania łabędzia potrzebujesz kwadratowej kartki o boku dł. 21 cm.

Mój łabędź/żuraw/kaczka:



A poniżej filmik:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...