Translate

czwartek, 17 października 2013

Tulipan

Jestem totalnym ignorantem jeśli chodzi o cięte kwiaty i czasami żartuję, że jedyne, co rozróżniam to tulipany, róże i stokrotki.




Chcę Wam przedstawić mojego tulipana. Wraz z wygraną w radiu płytą George'a Michaela trafił do mojej mamy jako prezent z okazji urodzin.




Tulipan powstał z modułów 16stek. Do wykonania 1 tulipana potrzeba ok. 180 modułów.
Łodyga w oryginale miała być z rurki do napojów, jednak u mnie jest to owinięty paskiem papieru ołówek.
Liść powstał z resztki papieru, który zostaje po wycięciu z kartki A4 kwadratu.

Nie udało mi się znaleźć instrukcji, według której robiłam tego tulipana, ale poniżej jest filmik z całkiem fajnym tutkiem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...