Translate

czwartek, 21 listopada 2013

Piłka Izabelli / Izabella's Ball

Z modelem Piłki Izabelli pierwszy raz spotkałam się podczas wertowania książki Księga origami. Każde dziecko to potrafi wyd. Buchman 2010. Popatrzyłam, no co, nie złożę?! No niestety, okazało się, że wtedy akurat nie. Dała o sobie znać moja niecierpliwa natura. Nie wpadłam też na pomysł, żeby wygooglać sobie ten model i przy odrobinie szczęścia znaleźć tutorial na Youtube - przyszło mi to do głowy dopiero podczas konstruowania tego wpisu.

No nic, tak było wcześniej. A teraz mogę Wam zaprezentować już gotową piłkę. Ale żeby nie było: składałam z Księgą Origami na kolanach. ;)







Piłka Izabelli jest kolejną kusudamą (pierwsza jest tu) na blogu. Do jej złożenia potrzeba 6 karteczek o boku dł. 9 cm (tzw. bloczek). Model nie należy do najłatwiejszych, ale efekt końcowy (nawet choćby nie wiem jak koślawy) napawa dumą.
I filmik:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...